Підписатися на RSS

Шановні батьки!

У період карантину з метою дистанційного консультування учасників освітнього процесу продовжує працювати психологічна служба до складу якої входить практичний психолог та соціальний педагог.

У Вайбері розміщена спільнота психологічної підтримки за посиланням: https://invite.viber.com/?g2=AQBsinvUj1VXwktFSSyT4FNW2pZJNEsojakATnkJZEc1sa%2F04x31nz4YUbSkxR0L

Практичний психолог та соціальний педагог та закладу освіти здійснює: соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти, колективу та мікрогруп, осіб, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах; просвітницьку та профілактичну роботу серед учасників освітнього процесу з питань запобігання та протидії домашньому насильству, у тому числі стосовно дітей та за участю дітей, злочинності, алкоголізму, наркоманії тощо; вивчення та аналіз соціальних умов розвитку здобувачів освіти, мікроколективу (класу чи групи), шкільного, студентського колективу в цілому, молодіжних і дитячих громадських організацій.

Групові онлайн консультації будуть проходити на платформі ZOOM. Користуватися платформою можно через компьютер або смартфон. Для цього вам потрібно скачати ZOOM та зареєструватися. У спільноті психологічної підтримки буде надходити посилання за яким ви перейдете на онлайн консультацію:

https://invite.viber.com/?g2=AQBsinvUj1VXwktFSSyT4FNW2pZJNEsojakATnkJZEc1sa%2F04x31nz4YUbSkxR0L

Отримати посилання на заняття з психологом можна у нашій спільноті психологічної підтримки в вайбері: https://invite.viber.com/?g2=AQBsinvUj1VXwktFSSyT4FNW2pZJNEsojakATnkJZEc1sa%2F04x31nz4YUbSkxR0L"

Практичний психолог закладу освіти здійснює:

– психологічне забезпечення освітнього процесу;

– психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;

– психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;

– психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;

– реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;

– консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;

– роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

"Основные принципы работы с маленькими детьми";

- позитивне управління цінностями і переконаннями;

- набуття внутрішньої гармонії і цілісності;


/Files/images/foto_dlya_stranits/1_1.png

Ми зараз всі переживаємо період адаптації. Коли ми приходимо у якісь нові умови, нам всім необхідний час, аби звикнути. І перші 1,5-2 тижні карантину ми адаптуємось до нових умов. Батьки мають зрозуміти, якщо діти почали поводитись гірше, якщо ми зриваємось, якщо ми відчуваємо що все виходить з-під контролю – це нормально. Нам треба дати собі час на адаптацію. І найголовніше, щоб батьки нагадували собі – «ми гарні батьки», що б в цей час вдома не відбувалось, який би ґвалт не стояв, треба говорити собі – «я гарний батько/мати, я впораюсь, я дорослий». Це дуже важливо, тому що я зараз отримую багато запитів, мені пишуть: «я не можу впоратись, я не знала, що я така погана мати, не очікувала, що в мене такі некеровані діти». Насправді, зараз всі намагаються впоратись з панікою, і це не може не позначуватись на батьківській самооцінці. Це складно, але вона має бути непохитною. Перше, що необхідно прийняти, що неможливо все тримати під контролем, друге – що ми найкращі батьки для своїх дітей будь-що, третє - домовлятись з дітьми.

Коронавірус: що робити батькам

Поради психологічної служби батькам та здобувачам освіти під час карантину

Чем заняться на карантине: проводим время с пользой

Кiлькiсть переглядiв: 337