Підписатися на RSS

Кабінет Міністрів України постановою від 23.02.2022 р. № 229 вніс зміни, зокрема, до Постанови КМУ від 09.12.2020 р. № 1236«Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Вони передбачають, що продовжено термін дії карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів в Україні для запобігання розповсюдженню COVID-19 із 31 березня до 31 травня 2022 р.

Постанова КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»

Лист МОН України від 15.12.2020 № 1/9-692 «Про запровадження карантинних обмежень»

Лист МОН України №1/9-490 від 28.08.2020"Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 н.р."

Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.

Про затвердження протиепідемічник заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби(COVID-19).

Постанова КАБІНЕТу МІНІСТРІВ УКРАЇНИвід 11 березня 2020 р. №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19"

Постанову КМУ від 25 березня 2020 року №239 щодо продовження карантину через поширення коронавірусу

Розпорядження Харківського міського голови від 17.03.2020 №55 "Про внесення змін до розпорядження міського голови від 11.03.2020 № 50 «Щодо організації виконання на території міста Харкова постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»"

Щодо організації виконання на території міста Харкова постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ№ 392 від 12 березня 2020 року Про забезпечення виконання профілактичних і протиепідемічних заходів

Наказ про роботу закладу освіти під час карантину

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА УЧНІВ

Як знизити ризик інфікування коронавірусом

Інформація МОЗ України

/Files/images/порад памятка.jpg

/Files/images/pam-jatka-565x800.jpg

Поради соціального педагога

Поради шкільного психолога

ІНСТРУКЦІЯ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ УЧНІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Поради батькам

/Files/images/КОРИСНІ.png

/Files/images/видповидальнисть.png

/Files/images/епідемія.png

Проєкт "Книга-мандрівка", який створює анімаційні фільми про Україну й відомих українців, випустив інфографічний ролик про коронавірус і важливість дотримання карантину.

Що потрібно знати про короновірус?

Як говорити з дітьми про епідемію: поради психолога

Карантин у школах – діти самі вдома. Відповідальність і обов’язки

Коронавірус: що робити батькам

КАРАНТИН -Укрінформ

Поради від психолога та корекційного педагога Ірини Норкіной на сайті

ПОРАДИ ВІД «HOMESCHOOLE»-рів (ХОУМСКУЛЕРІВ)

Ситуація SOS!

Розгублені батьки: школи вимушені були перейти на дистанційне навчання під час карантину. Багато завдань з усіх предметів. Діти не хочуть робити завдання: деякі асоціюють карантин з канікулами, а деякі налякані ситуацією, що сталася.
Проблема в тому, що ми не привчили наших дітей до самостійного навчання. Ми всі виявилися не готові: діти, які звикли до того, що до школи просто потрібно ходити; батьки, перекладаючи всю відповідальність на школу, і сама школа, коли дистанційне навчання зводиться до того, що вчитель надсилає по вайберу посилання на презентацію і пише завдання.
Сьогодні батьки мають усвідомлювати, що саме від них залежить психічний стан дитини та організація навчання вдома. Такий процес є трьохстороннім: дитина-школа-батьки й складається з кількох етапів: планування, мотивація і моніторинг.
  • Планування передбачає необхідність складання розкладу (обов’язково разом з дитиною, при цьому дитині на кожному етапі бажано запропонувати кілька варіантів на вибір), прибрати зайві предмети й фактори, закласти у розкладі достатній час на відпочинок, забезпечити якісний інтернет (за відсутності високої якості продумати альтернативні варіанти).
  • Мотивація дітей передбачає декілька кроків.

По-перше, варто говорити з дитиною, пояснити ситуацію, що склалася, пообіцяти повну підтримку.

По-друге, необхідно домовитися про те, що навчання в карантин це експеримент. Для всіх. Тому можна пробувати щось нове, наприклад, не обов’язково читати підручник, сидячи й склавши руки за столом. Більше свободи і творчості!

По-третє, потрібно власним прикладом демонструвати свідомий стиль життя. Якщо батьки спокійні, організовані, роблять все можливе для свого організму, своєї сім‘ї і громади все, що можуть, – в такій сім‘ї дитина ніколи не буде осторонь.

  • Моніторинг– це не контроль, адже контроль передбачає, що є той, хто контролює і той, кого контролюють. Моніторинг виступає елементом проєктного менеджменту, коли є мета, підцілі, завдання, дедлайни і детальний графік руху до мети. Моніторинг має бути побудований на довірі, взаємній радості від цього руху і похвалі.

Іноді батьки скаржаться, що власні діти не сприймають їх як вчителів. Дещо незрозуміла ситуація, адже модель сім‘ї вже передбачає, що батьки є найпершими і найголовнішими учителями для дітей. Якщо ж такі відносини не встановлені, то батькам і не потрібно негайно «надягати» на себе таку роль. Будьте другом, допомагайте, дивіться разом навчальні відео тощо. Відійдіть від тотального контролю, постійних нагадувань, перфекціонізму і прагнення зробити з дитини найуспішнішу людину століття.

Навчання під час карантину надає чимало гарних можливостей. Це і свобода планування власного часу, і більше відпочинку та креативу, змога більше зануритися в ті предмети й галузі, які більше цікавлять дитину і «підігнати» теми, з яких дитина відставала.

Головне пам’ятати, що саме сім‘я закладає модель поведінки дитини на все життя. Вірус мине, карантин завершиться. Школу теж дитина колись закінчить. Але спогади, емоції і відчуття залишаться з нашими дітьми!

Кiлькiсть переглядiв: 1003