Кабінет Міністрів України постановою від 23.02.2022 р. № 229 вніс зміни, зокрема, до Постанови КМУ від 09.12.2020 р. № 1236«Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Вони передбачають, що продовжено термін дії карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів в Україні для запобігання розповсюдженню COVID-19 із 31 березня до 31 травня 2022 р.
Постанова КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»
Лист МОН України від 15.12.2020 № 1/9-692 «Про запровадження карантинних обмежень»
Лист МОН України №1/9-490 від 28.08.2020"Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 н.р."
Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році.
Про затвердження протиепідемічник заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби(COVID-19).
Постанова КАБІНЕТу МІНІСТРІВ УКРАЇНИвід 11 березня 2020 р. №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19"
Постанову КМУ від 25 березня 2020 року №239 щодо продовження карантину через поширення коронавірусу
Розпорядження Харківського міського голови від 17.03.2020 №55 "Про внесення змін до розпорядження міського голови від 11.03.2020 № 50 «Щодо організації виконання на території міста Харкова постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»"
Щодо організації виконання на території міста Харкова постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ№ 392 від 12 березня 2020 року Про забезпечення виконання профілактичних і протиепідемічних заходів
Наказ про роботу закладу освіти під час карантину
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ТА УЧНІВ
Як знизити ризик інфікування коронавірусом
Інформація МОЗ України
Поради соціального педагога
Поради шкільного психолога
ІНСТРУКЦІЯ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ УЧНІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Поради батькам
Проєкт "Книга-мандрівка", який створює анімаційні фільми про Україну й відомих українців, випустив інфографічний ролик про коронавірус і важливість дотримання карантину.
Що потрібно знати про короновірус?
Як говорити з дітьми про епідемію: поради психолога
Карантин у школах – діти самі вдома. Відповідальність і обов’язки
Коронавірус: що робити батькам
КАРАНТИН -Укрінформ
Поради від психолога та корекційного педагога Ірини Норкіной на сайті
ПОРАДИ ВІД «HOMESCHOOLE»-рів (ХОУМСКУЛЕРІВ)
Ситуація SOS!
Розгублені батьки: школи вимушені були перейти на дистанційне навчання під час карантину. Багато завдань з усіх предметів. Діти не хочуть робити завдання: деякі асоціюють карантин з канікулами, а деякі налякані ситуацією, що сталася.
Проблема в тому, що ми не привчили наших дітей до самостійного навчання. Ми всі виявилися не готові: діти, які звикли до того, що до школи просто потрібно ходити; батьки, перекладаючи всю відповідальність на школу, і сама школа, коли дистанційне навчання зводиться до того, що вчитель надсилає по вайберу посилання на презентацію і пише завдання.
Сьогодні батьки мають усвідомлювати, що саме від них залежить психічний стан дитини та організація навчання вдома. Такий процес є трьохстороннім: дитина-школа-батьки й складається з кількох етапів: планування, мотивація і моніторинг.
- Планування передбачає необхідність складання розкладу (обов’язково разом з дитиною, при цьому дитині на кожному етапі бажано запропонувати кілька варіантів на вибір), прибрати зайві предмети й фактори, закласти у розкладі достатній час на відпочинок, забезпечити якісний інтернет (за відсутності високої якості продумати альтернативні варіанти).
- Мотивація дітей передбачає декілька кроків.
По-перше, варто говорити з дитиною, пояснити ситуацію, що склалася, пообіцяти повну підтримку.
По-друге, необхідно домовитися про те, що навчання в карантин це експеримент. Для всіх. Тому можна пробувати щось нове, наприклад, не обов’язково читати підручник, сидячи й склавши руки за столом. Більше свободи і творчості!
По-третє, потрібно власним прикладом демонструвати свідомий стиль життя. Якщо батьки спокійні, організовані, роблять все можливе для свого організму, своєї сім‘ї і громади все, що можуть, – в такій сім‘ї дитина ніколи не буде осторонь.
- Моніторинг– це не контроль, адже контроль передбачає, що є той, хто контролює і той, кого контролюють. Моніторинг виступає елементом проєктного менеджменту, коли є мета, підцілі, завдання, дедлайни і детальний графік руху до мети. Моніторинг має бути побудований на довірі, взаємній радості від цього руху і похвалі.
Іноді батьки скаржаться, що власні діти не сприймають їх як вчителів. Дещо незрозуміла ситуація, адже модель сім‘ї вже передбачає, що батьки є найпершими і найголовнішими учителями для дітей. Якщо ж такі відносини не встановлені, то батькам і не потрібно негайно «надягати» на себе таку роль. Будьте другом, допомагайте, дивіться разом навчальні відео тощо. Відійдіть від тотального контролю, постійних нагадувань, перфекціонізму і прагнення зробити з дитини найуспішнішу людину століття.
Навчання під час карантину надає чимало гарних можливостей. Це і свобода планування власного часу, і більше відпочинку та креативу, змога більше зануритися в ті предмети й галузі, які більше цікавлять дитину і «підігнати» теми, з яких дитина відставала.